Asiakkaidemme erinomainen palvelukokemus on meille LapIT:lla ensiarvoisen tärkeää. Asiakaspalautteet ovat meille arvokkaita, sillä niiden avulla kehitämme palveluitamme entistäkin paremmiksi.
Olemme käynnistäneet palautekampanjan (osallistumisaika 1.1.-31.12.2025), jossa palautteen antajat osallistuvat tuotepalkintojen arvontaan. Kun annat kirjallista palautetta ratkaistun työpyynnön jälkeen, osallistut automaattisesti arvontaan. Arvontoja järjestetään kolmen kuukauden välein, ja kaikki vuoden aikana kirjallista palautetta antaneet ovat mukana myös vuoden lopun erikoisarvonnassa.
Osallistuminen on helppoa: saat sähköpostiisi viestin, joka sisältää ratkaistun työpyynnön tiedot, palautekyselyn ja tarkemmat ohjeet arvontaan.
Voit myös antaa meille kehitysehdotuksia Itsepalveluportaalin kautta (“Jätä palaute” -kohta etusivun alabannerissa). Huomaathan, että tätä kautta jätetty palaute ei kuulu arvontaan.
Kiitos, että autat meitä kehittämään toimintaamme.