Sähköinen säilytys
LapIT sähköinen Säilö tarjoaa asiakkaille ratkaisun määräaikaisesti ja pysyvästi säilytettävien asiakirjojen sähköiseen säilyttämiseen. Arkistoimalla sähköiseen järjestelmään paperiarkistojen tarve poistuu, tietojen hakeminen sekä nopeutuu, että helpottuu määriteltyjen metatietojen tai sisällön perusteella. Säilössä olevia asiakirjoja ei enää käsitellä tai muokata, vaan tallennetun asiakirjan käsittely on päättynyt. Järjestelmässä oleva mekanismi takaa, että tieto pysyy luettavassa ja ymmärrettävässä muodossa koko säilytysajan.
Sähköinen allekirjoituspalvelu
LapIT tarjoaa kilpailuttamaansa Sähköistä allekirjoituspalvelua asiakkailleen. Palvelussa hyödynnetään LapIT:n kumppanin pilvipalveluna tarjoamaa allekirjoitusratkaisua. Kyseessä on helppokäyttöinen, selaimella käytettävä allekirjoitusratkaisu, joka mahdollistaa hitaiden ja manuaalisten allekirjoitusprosessien korvaamisen ketterällä sähköisellä tavalla.
Yhteistyö- ja viestintäpalvelu
Microsoft 365 palvelu on monipuoliset viestintäpalvelut sisältävä palvelukokonaisuus. Se tarjoaa monipuolisten pilvityökalujen lisäksi käyttäjän sijainnista riippumatonta tallennustilaa työpöytäsovellusten käyttöön sekä tietoturvaan liittyvät perusominaisuudet.
LapIT:n palvelu tuottaa pilvipalvelun käyttöönoton, peruskonfiguraation ja tuen perustyökalujen käyttöön. Tietoturvaratkaisut otetaan lisenssitason mukaisesti käyttöön turvallisen käyttöympäristön varmistamiseksi. Palvelussa ylläpidetään mm. seuraavia sovelluksia: sähköposti, Teams, SharePoint ja OneDrive.
Työajanseurantapalvelu
Palvelun avulla asiakasorganisaatio saa reaaliajassa tietoa muun muassa henkilöstön toteutuneista työajoista, saldokertymästä, työajan leimaushistoriasta ja siitä mihin työhön tehty työaika on kulloinkin kohdistunut.
Secapp Pika- ja häiriötilanneviestintäpalvelu
Secapp Pika- ja häiriötilanneviestintäpalvelu tarjoaa tietoturvallisen pilvipalvelun pikaviestinnän, kriittisen viestinnän ja hälyttämisen tarpeisiin. Ratkaisun avulla voi lähettää massaviestejä, hälyttää yksilöitä ja tiimejä, sekä kerätä ja jakaa kriittistä dataa suojatulla alustalla. Palvelu mahdollistaa sekä arkisen pikaviestinnän turvallisella tavalla, että hätätilanteisiin varautumisen ja niiden johtamisen tehokkaasti yli organisaatiorajojen.
Palvelumme huolettomaan IT-arkeen
Alueellisena inhouse-yhtiönä meille on erityisen tärkeää, että palvelumme ja toimintamme hyödyttävät pohjoisen Suomen asiakkaitamme ja täällä asuvia ihmisiä. Tarjoamme asiakkaillemme monipuolisia ICT- ja perustietotekniikan palveluita.
Siirry palvelutarjontaammeKysyttävää palveluistamme? Asiakkuuspäällikkömme auttavat mielellään
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@lapit.fi.

Yli 50 kumppania asiakkaidemme huolettoman IT-arjen tueksi
Huolehdimme toimittamiemme palveluiden yhteensopivuudesta, jotta asiakkaidemme arki olisi mahdollisimman huoletonta. Teemme laaja-alaisesti yhteistyötä kansainvälisten ja kansallisten kumppaneidemme kanssa palveluidemme mahdollistamiseksi.





























