Hankinnat

Lähikuva LapIT asiantuntijasta työskentelemässä kannettavalla tietokoneella.

Asiakaslähtöiset hankinnat

Tutustu hankintaprosessiimme ja hankintojen periaatteisiin ja arvoihimme.

Lue meistä hankintayksikkönä

Tunnusluvut 2024

Tutustu viime vuonna tekemiemme hankintojen lukuihin.

Katso tunnusluvut
Tunturimaisena, polku johtaa horisontissa näkyvää järveä kohti. Taustalla näkyy tuntureita ja pilvinen taivas.

Yhteystiedot

Autamme mielellämme hankintoihin liittyvissä kysymyksissä.

Siirry yhteystietoihimme

LapIT hankintayksikkönä

LapIT Oy on hankintalaissa tarkoitettu in-house yksikkö. Tuotamme palveluita vain omistajiemme tarpeisiin. Kilpailutamme kaikki hankintamme hankintalain (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016) mukaisesti.

Julkaisemme kaikki avoimet tarjouspyyntömme Hilmassa. Käytössämme on sähköinen kilpailutusjärjestelmä Cloudia ja tarjoajat voivat jättää tarjouksensa www.tarjouspalvelu.fi.

Periaatteet hankinnoissamme

avoimuus
suhteellisuus
tasapuolisuus
kilpailun syntyminen

Hankinnan tunnusluvut 2024

0 M€

Toimittajaostot

0 kpl

Suoritetut kilpailutukset

0 kpl

Markkinavuoropuheluja

Hankintaprosessimme etenee seuraavasti

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

1. Hankintatarve: sopimuskauden päättyminen, asiakastarve, uusi tarve

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

2. Markkinakartoitus

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

3. Tarjouspyyntöasiakirjojen valmistelu

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

4. Tarjouspyynnön julkaisu

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

5. Tarjousaika

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

6. Tarjousten vastaanottaminen

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

7. Tarjousten käsittely

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

8. Hankintapäätös

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

9. Valitusaika/odotusaika

{acf_timeline_repeater_vuosiluku}

10. Hankintasopimuksen allekirjoittaminen

Sopimushallintaa asiakas edellä

LapIT:n sopimushallinta perustuu sujuvaan yhteistyöhön, selkeyteen ja vastuullisuuteen. Me varmistamme, että asiakkaamme saavat luotettavia ja kustannustehokkaita kokonaispalveluita.

Sopimukset tukevat asiakkaidemme tavoitteita – Sopimustoimintamme pohjautuu LapIT:n strategiaan ja asiakkaidemme tarpeisiin.

Selkeät vastuut takaavat sujuvan palvelun – Määritellyt sopimusvastuut varmistavat, että asiat etenevät suunnitellusti.

Panostamme sopimusosaamiseen – Kehitämme jatkuvasti osaamistamme, jotta olemme luotettava ja haluttu sopimuskumppani.

Tunnemme kumppanimme – Meille on tärkeää ymmärtää asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme tarpeet ja toimintaympäristö.

Ajantasainen sopimustilanne luo varmuutta – Sopimushallinnassa käytössämme on selkeät työkalut ja määritellyt vastuut, joiden avulla meillä on aina oikea tilannekuva sopimuksista.

Asiantuntijat osallistumassa palaveriin etäyhteyksien lisäksi paikanpäältä kokoustilasta.

Kysyttävää hankinnoistamme? Palvelemme mielellämme:

Jasmine Suopanki

Erityisasiantuntija, hankinnat

040 584 5897

Matti Nikunlassi

Asiantuntija, hankinnat

040 667 2333

Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@lapit.fi.

Yli 50 kumppania asiakkaidemme huolettoman IT-​​arjen tueksi

Kaikki kumppanit, joita käytämme, on kilpailutettu hankintalain mukaisesti. Huolehdimme toimittamiemme palveluiden yhteensopivuudesta, jotta asiakkaidemme arki olisi mahdollisimman huoletonta. Teemme laaja-alaisesti yhteistyötä kansainvälisten ja kansallisten kumppaneidemme kanssa palveluidemme mahdollistamiseksi.