Menu
Asiakasportaali 24h

Uutiset

19.03.2020

Toimintatapamuutokset koronaviruksen vuoksi

Päivitetty 25.3.2020

Suojellaksemme työntekijöitämme ja noudattaaksemme annettuja suojausmääräyksiä, tulemme noudattamaan lähitukitehtävissä, laitetoimituksissa, tietoliikenneverkkotehtävissä sekä muissa välttämättömissä käynneissä asiakkaan tiloissa seuraavia linjauksia:

 

Tavoitat meidät jonottamatta silloin, kun sinulle sopii käyttämällä asiakasportaalia ja tekemällä työpyynnön sinne. Asiakasportaali on avoinna 24/7.

 

asiakasportaali ohje.JPG

Verkko-osoite asiakasportaaliimme on https://lapit.service-now.com/palvelupiste/

 

LSHP:n asiakkaamme käyttävät LSHP Palveluväylää oman intranetin kautta.

lshp portaali.JPG

 

Keskitymme tällä hetkellä henkilöstömme turvaamiseen ja suojelemiseen tartunnalta mahdollisuuksiemme mukaan, jonka vuoksi emme myöskään poikkeustilanteen aikana hoida muita kuin palvelutuotannon ja asiakkaan toiminnan kannalta tärkeitä ja kiireellisiä tehtäviä. Emme irrota toistaiseksi resursseja muuhun asiakkaan luona tehtävään työhön. Projektipäällikkömme ovat yhteydessä asiakkaidemme yhteyshenkilöihin projekteissa, mikäli ilmenee tarvetta muuttaa projektien aikatauluja.

Priorisoimme toimintaa tilanteen vaatimalla tavalla, ja noudatamme varautumissuunnitelmaa palvelutuotannon ylläpitotehtävissä.

X