Menu
Asiakasportaali 24h

Uutiset

12.09.2019

LapIT:n asiakkailla mahdollisuus tilata raportteja tietoturva- ja tietosuojaraportteja

Tietoturvallisuuteen ja tietosuojaan liittyvät kysymykset ovat keskeisiä koko ICT -toimialalla. Kehitämme niihin liittyviä palveluita myös asiakkaidemme toiveiden mukaan.

Tietoturva- ja tietosuojaraportti antaa asiakkaalle näkymän toiminnanohjausjärjestelmään avatuista tietoturvaan ja tietosuojaan liittyvistä poikkeamista sekä palvelupyynnöistä. Näin asiakkaallamme on aina viimeisin tieto omaa organisaatiotaan koskevista tietoturva- ja tietosuojapoikkeamista. 

Palvelu toteutetaan siten, että nimetyille asiakkaan edustajille annetaan oikeudet ajaa raportti asiakaspalveluportaalissa. Raportilta on nähtävissä asiakkaan kaikki tietoturvaan ja tietosuojaan liittyvät palvelupyynnöt ja häiriöt listauksena, ja tapahtumien tiedot voidaan katsoa tapauskohtaisesti myös tarkemmalla tasolla. Tämä helpottaa esimerkiksi erilaisiin selvityspyyntöihin vastaamista.

LapIT:n asiakaspalveluportaalia kehitetään jatkuvasti, jotta voisimme tarjota asiakkaillemme palvelualustan, joka on käytössä silloin kun heille sopii.  Mikäli kiinnostuit ajantasaisten tietoturva- tai tietosuojaraporttien hankkimisesta käyttöösi, ota yhteyttä omaan asiakkuuspäällikköösi.

X